Ny klass, ny skola, ny stad

Chacha bloggen. 
Jag måste nog börja skärpa mig lite vad gäller uppdateringen, är rätt så lat av mig. 
Tänkte i alla fall berätta lite om min nya skola, Kavelbrogymnasiet. Måste säga att jag än så länge gillar den skarpt. 
Vägen till skolan är dock rätt så lång, 5,5 km. Har gått fram och tillbaka sen i måndags, men idag när jag skulle hem spöregnade det så några schysta klasskompisar hjälpte mig med bussen. 
 
 
Det är skrämmande att komma till en ny stad, så jag har haft tur som träffade så fina kompisar nästan på en gång. 
 
Jo, juste. Har fått lite egna hyresgäster vid min trappa. Har typ 5 grodor och en orm, värsta safari där ute. 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

eehhehehehwww, stor, läskig, skrämmande groda! (Säker på att det inte är en padda!?)
kram

2012-09-02 @ 18:57:18
URL: http://scruuubss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0