Hösten är och knackar på

Det helt sjukt hur fort sommaren har gått. Inte nog med att träden börjar gulna men själv har man flyttat några hundra mil söder ut. Lämnat alla mina vänner, och min älskade mamma. Tur att min syster och hennes småbarn bara bor 30 minuter med bil ifrån mig annars hade jag aldrig klarat av det.
Nu när hösten kommer försvinner också all sommarens kärlek. Jag vet inte hur många förhållanden jag sett ta slut den senaste veckan. Sjukt deprimerande det måste vara för dessa stackars människor, inte nog med att skolan börjar nu måste dem gå igenom ett uppbrutet förhållande också. Därför är jag glad att mitt ex gjorde slut precis innan sommarlovet (nog för att han var ett äckligt kukhuvud) för vem kan låta bli att vara glad då?

Nej men jag tänkte att jag skulle börja blogga lite igen, nu när jag flyttat hemifrån och allt. Kanske kan bli lite intressant?

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0